Utazó Ügynök

Világjáró biztosítós

Időgéppel a Times Square-en

Olvastam egy feltételezést arról, hogy mit találnánk a New York-i Time Square helyén, ha 10 000 évet visszautaznánk az időben. És ugye melyik hely lehetne alkalmasabb arra, hogy az idővel játsszunk, mint a Time Square, vagyis az „idő tér”. Szerintem, először is azt kell alapul venni, hogy egy időgép csak az időben mozog, a térben nem. Tehát az említett kísérlethez Manhattanbe kell utaznunk, és ott kell beindítani a szerkezetet. Az olvasottak alapján jéghegyekkel találkoznánk, mivel a jégkorszak 10 000 évvel ezelőtti befejeződése nyomán körülbelül az a terület lehetett az örök tél határa. Szerencsésnek mondhatom magam, mert eddig két alkalommal jártam New Yorkban, és mindkétszer jártam a Time Square-en. Szuper hely! (Mondjuk nekem a jelenlegi formája tetszett, nem érdekelne a jeges változata). Ettől függetlenül, viszont nincs és nem is volt időgépem. Így, ha szeretném ellenőrizni a fenti elméletet, akkor szereznem kellen egy olyan masinát. Ugye, Einstein szerint elméletben lehetséges utazni az időben, de mivel nem vagyok olyan okos, hogy feltaláljam ezt a lehetőséget, marad a vásárlás. Már csak meg kell várnom, hogy kapható legyen, és hát bármikor piacra kerülhet a termék, mert a feltalálónak lesz lehetősége visszautazni az időben, hogy elindítsa az értékesítést. – Persze azzal most nem foglalkozom, hogy milyen hatással lenne, ha a feltalálás előtt már elindulna a tömeggyártás és ezzel felborulna a téridő. – Szerintem, eleinte elég drága portéka lesz, így gyűjteni kell. De az is előfordulhat, hogy egyik nap beállítok magamhoz a jövőből és segítek kiválasztani magamnak a megfelelő befektetési alapot, amivel összejöhet a jövőbeni énemnek az időgép ára. Tehát aki szeretne időgépet, keressen meg, és segítek előteremteni az árát!

A bejegyzés trackback címe:

https://utazougynok.blog.hu/api/trackback/id/tr4113686212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utazó Ügynök

A 80-as években voltam gyerek, amikor már érezhető volt a szocializmus puhulása. Egyre többen kezdtek nagyobb magánvagyonnal rendelkezni, ennek okán szép lassan felértékelődtek a megtakarítások és a biztosítások. Én egy budai lakótelepen nőttem fel, egyszerű, átlagos családban. Gyerekként az egyik nagy előnye az volt a paneldzsungelnek, hogy mindig sokan játszottunk együtt a házak között. Volt egy srác, Ákosnak hívták, a szülei biztosításokkal foglalkoztak. Ákos egy nap lehozta a térre a biztosító új prospektusát, amiben egy képregény formájában ismertették a cég szolgáltatásait. Minden gyerek kapott olyan füzetet, és a képregény miatt kincsként kezeltük. Nagyon vigyáztam rá, és azonnal hazavittem, megmutattam a szüleimnek. Arra emlékszem, hogy úgy reagáltak: „Ja, hát igen. Ez azért ilyen igényes ajándék, mert Ők biztosítósok!” Ákos szüleit mindenki okos, irigylésre méltó emberként ismerte. Ők voltak a BIZTOSÍTÓSOK. Így, csupa nagy betűvel. Amikor a Generali Biztosító csapatához csatlakoztam, eszembe jutott ez a történet, és magamban elmosolyodtam. Ma már én is a BIZTOSÍTÓS vagyok. Hogy hogy jön ide az utazás? Több, mint 15 évig Magyarország vezető utazási irodáiban dolgoztam, és jártam a világot. A munkám inkább szenvedély volt, de aztán végül a pénzügyek és a biztosítások felé fordultam. Ám az utazás máig szerves része az életemnek. Egyszer valaki azt mondta, hogy mennyire eltérő attitűdű emberek az álmodozó utazó és a racionális biztosítós. Elmesélem, hogy én hogyan csinálom. Vagyis hogyan lehet megfontoltan álmodozni.

Friss topikok

  • Egy kis video: Nagyon lógott az orrom, amikor elmetróztam az eredeti Szellemirtók tűzoltóállomásához, és épp felú... (2018.11.26. 16:31) Az én Amerikám – 1. rész
süti beállítások módosítása